2012 m. gegužės 23 d., trečiadienis

Liu Xiang „Golden Grand Prix in Kawasaki“ varžybose


  Žymiausias Kinijos lengvaatletis, 2004 metų Olimpinių žaidynių čempionas, 2007 metų pasaulio čempionato aukso medalininkas, buvęs 110 metrų barjerinio bėgimo rekordo savininkas Liu Xiang gegužės 6-ąją dieną pirmą kartą šiais metais startavo atvirose patalpose, švęsdamas pergalę Japonijoje vykusiose „Golden Grand Prix in Kawasaki“ varžybose. 110 metrų barjerinio bėgimo distanciją kinas įveikė per 13.09s. Liu Xiang taip pat priklauso ir šių varžybų rekordas – 12.88s. „Tai buvo mano pirmasis startas šį sezoną, beje, takeliai buvo šlapi ir diena buvo vėjuota, tačiau aš esu patenkintas savo rezultatu“ – po finišo žurnalistams kalbėjo L.Xiang. Su dabartiniu rezultatu Kinijos bėgikas yra antras pasaulyje po 13.03s rezultatą dvejomis dienomis anksčiau užfiksavusį Aries Merritt iš JAV.
Sidabrą ir bronzą, gerokai atsilikę, „Golden Grand Prix in Kawasaki“ susitikime laimėjo amerikiečiai Omo Osaghae (13.33s) ir Ronald Brookins (13.69s).
 Po varžybų Liu Xiang grįžo į gimtąjį Šanchajų (Kinija) ruoštis gegužės 19 dienos Samsung Diamond League varžyboms. Verta pažymėti, kad kaip tik praėjus beveik savaitei po pergalės, viename interviu, Liu Xiang dalinosi mintimis apie namus ir šeimą: „Mano gyvenimo kelyje namai – tai ramybės uostas, kupinas šilumos ir meilės. Kai esu išsekęs, pavargęs, namai visuomet yra ta vieta, kurioje aš galiu papildyti savo jėgas. Šeima visuomet stipriai palaiko mane, mano tėtis yra tarsi dvasios skėtis, apsaugantis nuo sunkumų ir nerimo. Jis visuomet šalina mano liūdesį, depresiją; palaiko mane kupiną aistros ir atsidavimo, leidžia vis kitaip pažiūrėti į gyvenimo kelionę“ – teigė vienas iš greičiausių visų laikų barjerininkų.
Šiuo metu atletas intensyviai ruošiasi Londono Olimpiadai. Ankstesnėse Olimpinėse žaidynėse Pekine 2008-aisiais L.Xiang nebaigė distancijos dėl kelio traumos, o 2004-aisiais, kaip jau minėta ir anksčiau, tapo čempionu.

© Tomas Lekavičius. 2012 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą